به خاطر من ( یاس !)

  نگاهی عمیق به صفحه ی مانیتورش ***** فهمید حجم دانلود سر رسیده

 
 
 

 

سردرگم تو سایتا سردرگون **** کاش میشد سایتای فیلتر رو برگردون !

 

سایتایی که تو زمان حال مرده ****  همه جیزی که با نویسندش لایک خورده !

 

و اون نویسنده منم که حالا تقریبن باختم **** از استاتوس های اطرافم یه وبلاگ ساختم !

 

از اینترنت ملی هیچ خیری وقتی من نبینم **** انتظار داری فیس بوکو  فیلتر نبینم !

 

همه چیمو با کدوم مرورگر ببینم با اون دوتا چشم **** با مرورگرایی که میخوان فیلتر بشکنن !

 

به ما که رسید قیمتا دهن بازکرد **** هر یک گیگ شد 5 تومنو منو برانداز کرد !

 

من تو ذهنم داشتم تصویر آبی **** تیکه پاره شدم از این پستای تکراری !

 

وقتی که شما میخواین من استاتوس بنویسم **** چیکار کنم , بشینم نخ سوزن بدوزم  !

 

این دفعه منم که دارم شما رو سرگرم می کنم  **** من یه نویسندم که دارم دائمن پست میزارم !

 

 یک بارم همه چی رو واسه ی ببنید

 

یک بارم شده پای پیج من بشینید

 

بیاین به خاطر من یه دید بزنید

 

بیاین کامنتاتون رو کنار هم بچینید

 

یه بار.....

 با تحریف



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, | 9:23 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس